Civilization 5
CIVru.com  


Первая книга серии уже в продаже
База. Начало - 1
Зеленый договор - 16
Зеленый договор - 1
Проблемы индейцев шерифа не волнуют - 7
CivRu рекомендует - Endless Space
Цивилизация 6 - Civilization VI - Civilization 6
Проблемы индейцев шерифа не волнуют
Цивилизация на Карте Земли
Коллективные игры в Цивилизацию
Скачать Civilization 5
"Российская власть"
"Катастрофы последних дней"
"Командный турнир 2х2 в Civilization VI Rise and fall"
"игра с диском и без. как перенести сейвы? Цивилизация 3, конквест"
"Будни сетевой игры"

 
 CIVru.com > Galactic Civilizations 2 > Файлы > Патчи
Главная
Форум
Травиан
Турниры и Игры
Онлайн-книга "Альтерра"
Наша "Цивилизация"
Civilization 5
Civilization 4
Civilization 3
Civilization 2
Civilization 1
Galactic Civilizations 2
    Коды и читы
    Скриншоты
    Скачать GC2
    Файлы
        Русификаторы
        NoCd, Crack, Serial
        Патчи
    Пресса
Total War Medieval 2
Total War Rome, BI, Alex.
Другие "Цивилизации"
Вне игры

Контакты

Цив-паспорт

 
 

Поиск

 
Текст

Весь сайт
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Новости одной строкой: патч 1.11 для Galactic Civilizations 2

Патч для Galactic Civilizations 1.11 вышел

Место: ag.ru

Действие:

New AI option - allow AI to use more CPU. Not used yet but will be in future builds.

+ Civ homeworlds are set when loading a saved game.

+ AI (some of them) less reactionary to influence concerns (i.e. won't likely build as many embassies)

+ AI pickier about trading weapons techs

+ AI sensitive to player going for tech victory

+ AI designs ships more often (this will be further refined in the future)

+ Some text string changes

+ Double clicking on a a ship in the stacked ships list will now open the planet screen

+ Can no longer steal techs that belong to a different ethical alignment

+ Re-designed the save and load game systems to be much faster and use a lot less memory (only works on NEW games)

+ Strategic view updates better on loading a saved game

+ Players can now sort by social production on Civ manager

+ Confirmation dialog added on retire option

+ Fixed bug where movement points in a fleet get miscalculated after the battle

+ Tweaks to CalcMilitaryMight to be a better judge of what a strong military really is

+ Civ Abilities recalculated quicker so that various trades and such have a more immediate effect.

+ Research screen remembers what sort list you chose

+ Victory Status tells player how many civs they've conquered

+ Lots of small tweaks and performance enhancements.

+ Neutrality Learning Centers will automatically take over (upgrade from) Research Academies

+ Some research oriented techs are more expensive

Zolotinsky
10-Май-2006

 

Версия для печати Обсудить в форуме (4 комментария)

Травиан :: Турниры и Игры :: Онлайн-книга "Альтерра" :: Наша "Цивилизация" :: Civilization 5 :: Civilization 4 :: Civilization 3 :: Civilization 2 :: Civilization 1 :: Galactic Civilizations 2 :: Total War Medieval 2 :: Total War Rome, BI, Alex. :: Другие "Цивилизации" :: Вне игры ::